Translate This Page |
[News] Etyka
Autor: jaro60 dnia 26 maj : 08:02 Swieta racja. [News] Uzdrowiciel Autor: jaro60 dnia 21 maj : 13:23 I co na to Puste Obietnice,cos zapanowala dziwna c [ more ... ] [News] Normalność Autor: jaro60 dnia 21 kwi : 07:45 Dla mnie, to Tusk jak wroci do kraju to powiinien [ more ... ] [News] Wykład dr Zbigniew Stanuch "Golgota Kobiet - relacje więźniarek Ravensbrück Autor: Jan II dnia 14 kwi : 10:07 Bardzo przejmujący wykład. Ale mówienie o kobietac [ more ... ] [News] Paplecznik - czyli wTylewizji po Goleniowsku cześć 10 Autor: MW dnia 02 kwi : 16:27 Przegadane to . Podane w mało ciekawej medialnie f [ more ... ] [News] Sedno sprawy Autor: jaro60 dnia 17 mar : 13:16 Oczywista prawda.Tylko opozycyjni POpaprancy mowia [ more ... ] [News] Nobliści Autor: jaro60 dnia 28 sty : 08:01 SWIETA RACJA. [News] Ja nie mam czasu! Autor: admin dnia 17 sty : 00:45 Jasne że to nie tajemnica. Chodzi o radnego Czerw [ more ... ] [News] Ja nie mam czasu! Autor: MW dnia 17 sty : 00:18 " eden z radnych" - jak wiecie który to dlaczego [ more ... ] [News] Park 750 - lecia Goleniowa i konsultacje społeczne??? Autor: Jan II dnia 11 gru : 22:19 Uważam - w przeciwieństwie do Pani Muszyńskiej, że [ more ... ] |
Wykonawca drogi S6 na odcinku Goleniów – Nowogard wykonał już 1,8 km kilometra podbudowy z betonu asfaltowego na obu jezdniach drogi ekspresowej w rejonie lotniska Szczecin Goleniów. – To pierwszy fragment z warstwą bitumiczną na trasie zasadniczej na S6 od Goleniowa do Koszalina, sukcesywnie również na następnych fragmentach budowanej S6 będzie się rozpoczynało rozkładanie mas bitumicznych – podkreśla Łukasz Lendner Dyrektor GDDKiA O/Szczecin. Budowa drogi S6 trwa obecnie na wszystkich 6 odcinkach od Goleniowa do Koszalina o łącznej długości 120 km. Siły wykonawców zaangażowane obecnie w realizację tej drogi to 2200 pracowników i ponad 1000 maszyn. Drogą S6 powinniśmy pojechać w 2019 roku. Budowa drogi ekspresowej S6 Goleniów-Koszalin rozpoczęła się wiosną tego roku. Na początku były wykonywane roboty przygotowawcze obejmujące wycinkę drzew, rozpoznanie saperskie i prace geodezyjne. Następnie ruszyły zasadnicze roboty budowlane. Trwają roboty ziemne, wzmocnienie gruntu, formowanie nasypów i wykopów. Po zakończeniu prac ziemnych na odpowiednio przygotowanym podłożu jest wykonywana podbudowa z kruszywa łamanego. Po wykonaniu tego etapu prac wykonuje się już warstwy bitumiczne. Konstrukcja nawierzchni zakłada wykonanie 3 warstw bitumicznych – podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Masy bitumiczne są produkowane w specjalnych wytwórniach, postawionych na placu budowy. Łącznie na S6 od Goleniowa do Koszalina zostanie wbudowanych ponad 1,5 miliona ton mas bitumicznych. |
|