Translate This Page |
[News] Etyka
Autor: jaro60 dnia 26 maj : 08:02 Swieta racja. [News] Uzdrowiciel Autor: jaro60 dnia 21 maj : 13:23 I co na to Puste Obietnice,cos zapanowala dziwna c [ more ... ] [News] Normalność Autor: jaro60 dnia 21 kwi : 07:45 Dla mnie, to Tusk jak wroci do kraju to powiinien [ more ... ] [News] Wykład dr Zbigniew Stanuch "Golgota Kobiet - relacje więźniarek Ravensbrück Autor: Jan II dnia 14 kwi : 10:07 Bardzo przejmujący wykład. Ale mówienie o kobietac [ more ... ] [News] Paplecznik - czyli wTylewizji po Goleniowsku cześć 10 Autor: MW dnia 02 kwi : 16:27 Przegadane to . Podane w mało ciekawej medialnie f [ more ... ] [News] Sedno sprawy Autor: jaro60 dnia 17 mar : 13:16 Oczywista prawda.Tylko opozycyjni POpaprancy mowia [ more ... ] [News] Nobliści Autor: jaro60 dnia 28 sty : 08:01 SWIETA RACJA. [News] Ja nie mam czasu! Autor: admin dnia 17 sty : 00:45 Jasne że to nie tajemnica. Chodzi o radnego Czerw [ more ... ] [News] Ja nie mam czasu! Autor: MW dnia 17 sty : 00:18 " eden z radnych" - jak wiecie który to dlaczego [ more ... ] [News] Park 750 - lecia Goleniowa i konsultacje społeczne??? Autor: Jan II dnia 11 gru : 22:19 Uważam - w przeciwieństwie do Pani Muszyńskiej, że [ more ... ] |
Na zamkniętej dla ruchu jezdni północnej autostrady A6 wykonawca prowadzi rozbiórkę poniemieckiej nawierzchni betonowej. W pierwszym etapie stary beton jest łamany na mniejsze fragmenty. Prace te wykonuje specjalistyczna samojezdna niszczarka posiadająca 12 młotów, każdy o wadze 550-800 kg, które są podnoszone na wysokość 1,5 m. Następnie te fragmenty będą wywożone do zainstalowanej na placu budowy kruszarki i kruszone na mniejsze, odpowiednio dobrane frakcje. Uzyskany materiał posłuży do wykonania podbudowy, na której zostanie wykonana nowa nawierzchnia bitumiczna.
– Choć stara nawierzchnia jest nierówna i mocno wyeksploatowana, to sam beton z którego jest wykonana to materiał dobrej jakości – mówi Łukasz Lendner Dyrektor GDDKiA O/Szczecin. Dzięki ponownemu wykorzystaniu tego betonu nie ma potrzeby dowożenia na plac budowy wielu ton nowego kruszywa. Jest to z korzyść dla środowiska, kierowców i mniejsze zużycie pozostałych dróg z powodu przewozu ciężkich ładunków. |
|